* بیوگرافی افشین
 
موسیقی
bardiamiri54@yahoo.com
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما دوستان گرامی اینجانب بردیا کاکایی 18 ساله و دانشجوی الکترونیک هستم که به دلیل علاقه شدید به موسیقی حالا چه خارجی باشه و چه فارسی این وبلاگ را ساخته ام و خواننده مورد علاقه ام مرتضا پاشایی هستش
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 4:41 ::  نويسنده : بردیا

بیوگرافی افشین:


متولد ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۷ .


محل تولدش بابله و از هفت سالگی به همراه خانواده‌اش در تهران زندگی کرده.

۱۰ ساله بود که گیتار دستش گرفت ( به تشویق شوهر خاله‌اش، کیا ) و شعر گفت و آهنگ ساخت.سال ۱۳۷۴ با خانواده‌اش به آلمان ( شهر مانهایم ) مهاجرت کرد و موسیقی رو جدی تر ادامه داد
نیتجه این شد که در سال ۱۳۷۸ با شرکت پارس ویدیو قرارداد امضا کرد و آلبوم " بوی بارون " به بازار اومد.

دومین آلبوم افشین، " ستاره " سال ۱۳۸۱ به‌وسیله شرکت ترانه بیرون آمد. این اولین کاری بود که با K.O.‏ یعنی همون تهیه کننده‌اش در آلمان، ساخت.
افشین در بیشتر پایتخت‌ها و شهرهای بزرگ دنیا برنامه اجرا کرده: ونکوور، تورنتو، و مونترال در کانادا، آتلانتا، واشنگتن و لس آنجلس در آمریکا، در بریتانیا شهرهای لندن، منچستر، برمینگام و لیدز، در کوپنهاک دانمارک. استکهلم، مالمو، و گوتنبرگ (یوتی بری) سوئد، در پایتخت بلژیک، بروکسل و وین در اتریش و البته آلمان
تلویزیونت کار نمی‌کنه اما سیستم اینترنتت به راهه. پس وقتی بچه‌ها بهت ایمیل میدن تو نگاه می‌کنی؟

افشین: تنها چیزی که من توی این خونه نیاز دارم همین کامپیوترم هست که به اینترنت وصله. هر چند وقت ایمیل‌ها رو نگاه می‌کنم و تا اونجایی که بتونم می‌خونم. راستش رو بگم ایمیل‌ها رو جواب نمیدم چون واقعاً نمی‌رسم. ولی خیلی سپاسگزارم از مردمی که به من نامه می‌فرستن.


مثل اینکه خیلی چیزها توی زندگی تو عوض شده. برامون یه خورده توضیح بده.

افشین: سیستم زندگی من از دو سال پیش به کل عوض شد. یک رستوران داشتیم که اون رو فروختیم. این همون موقعی بود که آلبوم "آس و پاس" بیرون اومده بود. بعداً من یک دفعه خودم رو توی یک فضای دیگه‌ای دیدم که هنوز هم نتونستم خودم رو توی اون فضا پیدا کنم. یکی از دلایلی که موسیقی رو می‌خوام بذارم کنار همینه. چون دنیا با من غریب شده.


آلبومی که بیشتر از همه صدا کرد، آلبوم " آس و پاس " افشین بود که یکسال پیش (۱۳۸۳) بیرون آمد و شهرت افشین رو جهانی کرد. آس و پاس " مخلوطی از موسیقی رقصی، هیپ هاپ و ریتم‌های ایرانی و رپ آلمانی بود؛ کاری به معنای واقعی کلمه جذاب و متفاوت با اونچه که در بازار موسیقی ایرانی وجود داشت.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


موضوعات




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 74802
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

*